0
Items : 0
Subtotal : 0,00
View CartCheck Out
Inloggen

Moodsense

Merkbeleving

Merkbeleving gaat vooral om herkenbaarheid. Als mensen je logo, stijl, fotografie of audio vormgeving herkennen. Daarnaast gaat merkbeleving ook om het hele plaatje. Hoe ziet je winkel, hotel, restaurant of bedrijf eruit, wat voor muziek gebruik je, sluit deze ook perfect aan bij de doelgroep? Moodsense bied een manier van merkbeleving in vorm van “Branded Content”

Gepersonaliseerde Playlisten

Muziek die past bij de doelgroep

Branded Content

Speciale audio vormgeving voor je merk

Tevreden klanten

Gasten en klanten die langer blijven

Branded Content

Branded content is een vorm van content waar de merkuiting is versmolten met de content (video, tekst of audio) die waarde toevoegt in de vorm van entertainment of informatie. Het is niet net zoals bij advertenties dat de commerciële boodschap centraal staat.

Moodsense brengt branded content in de vorm van audio. Zo zou je als merk kunnen kiezen voor een op maat gemaakt (gezongen) jingle pakket. 

Luister naar een voorbeeld van één van onze klanten.

Creëer je online platform

Via een online music portal kun je waar dan ook (wereldwijd) terecht bij jouw gekozen en gepersonaliseerde muziek kanalen.

Voorbeeld: Om 12:00 is er aan het zwembad een activiteit. Echter geen beschikbare Moodsense player. Geen probleem. Neem een speaker mee en speel direct af via de online music portal. (Mobiel, Computer of Tablet)

Online

Overal toegang tot je online music portal

1000
Afgespeelde tracks
0
Verschillende landen
0
Devices

Muziek kanalen

Moodsense heeft de keuze uit meer dan 30+ soorten muziek kanalen. Zit er niet één tussen die past bij jouw doelgroep? Geen probleem, dan maken wij deze speciaal voor jouw merk aan. Daarnaast bieden wij ook custom made kanalen aan. Kanalen die volledig aansluiten bij jouw merk.

Playlist 70s & 80s

  • Bekende muziek
  • Genoeg variatie
  • Doelgroep onderzoek

Playlist Hits

  • Bekende muziek
  • Genoeg variatie
  • Doelgroep onderzoek

Playlist Mixed

  • Bekende muziek
  • Genoeg variatie
  • Doelgroep onderzoek

Playlist Custom

  • Bekende muziek
  • Genoeg variatie
  • Doelgroep onderzoek

Doelgroep

Het is verleidelijk om te denken dat jouw winkel, restaurant of hotel (merk) voor iedereen geschikt is. Toch is het verstandig om goed in kaart te brengen wie je nou concreet wilt bereiken. Daarbij is het belangrijk om je toekomstige klanten zo specifiek mogelijk te benoemen. Moodsense sluit hier op aan met afgestemde playlisten die passen bij jouw merk. 

Doelgroep onderzoek

Een doelgroeponderzoek richt zich met name op de doelgroep in plaats van een product of dienst. Met een doelgroeponderzoek is het mogelijk de doelgroep op nauwkeurige wijze te doorgronden. Zo kan nauwkeurig worden bepaald waar de doelgroep zich bevindt. (Leeftijd) Zo kunnen wij hier op anticiperen met de juiste muziek smaak van jouw klanten. 

Maak vrijblijvend een afspraak

Wij komen graag meer vertellen over het product Moodsense. Daarom komen wij graag op bezoek met een demo. (Gratis)

Maak nu een gratis een afspraak voor meer info.