0
Items : 0
Subtotal : 0,00
View CartCheck Out
Inloggen

Info

Muziek is belangrijk. Tijdens het winkelen of zelfs tijdens het wachten op de lift bepaalt muziek de stemming van het publiek. Essentieel daarin is dan ook dat de muziek aansluit op de doelgroep die naar een winkel of horecagelegenheid komt.

Moodsense voorziet winkels, restaurants en hotels in Custom Made Music. Dat wil zeggen dat wij iedereen kunnen voorzien in gepersonaliseerde muziek passend bij het publiek. De gepersonaliseerde playlisten van MoodSense zijn samengesteld door onze music directors. Deze music-directors hebben jarenlange ervaring in de radiobranche en kunnen aan de hand van een profiel een op maat gemaakte playlist samenstellen die op een themakanaal uitgezonden kan worden. 

Om bovenstaand concept nog unieker te maken, hebben wij het speciale ‘Mood For Ads’ ontworpen. Naast de op maat gemaakte muziekplaylist is het met Mood For Ads mogelijk om commercials op het themakanaal uit te zenden. Deze op maat gemaakte commercials kunnen wij eventueel binnen twee uur produceren en uitzenden. Dit concept is zeer interessant voor winkels of winkelcentra.

Voorbeeld: Een winkelcentrum heeft de beschikking tot het Moodsense muzieksysteem en zendt via een live themakanaal uit. Visboer Hendrik bedenkt ‘s ochtends dat hij ‘s middags graag een actie wilt doen met de haring.  De aangesloten visboer kan eenvoudig en snel contact opnemen met Moodsense. Zo kan hij telefonisch of via onze website doorgeven welke actie hij diezelfde dag nog wil uitzenden via het themakanaal van het winkelcentrum.

MoodSense kan (in samenwerking met de visboer) een tekst produceren en gaat daarmee direct aan de slag. Zo wordt het mogelijk gemaakt om een volledig geproduceerde en gepersonaliseerde commercial binnen twee uur op het themakanaal uit te zenden voor het winkelend publiek. Van tekst tot voice-over en muziek in een commercial verwerkt: Mood Sense draagt zorg voor de volledige productie.

MoodSense is onderdeel van The Broadcast House en heeft op dit moment meer dan 20 hotels wereldwijd in haar portefeuille. In onder andere Oostenrijk, Cyprus, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Griekenland, Italië, Spanje, Zwitserland, Tunesië en Nederland.  

Ik vertrouw erop dat ik met bovenstaande informatie over ons bedrijf veel duidelijk heb gemaakt, maar ik snap ook dat er misschien nog vragen zijn. Vol passie willen we dit natuurlijk komen uitleggen. Hoe het werkt, wat er nodig is en waarom wij denken dat we de juiste partner zijn om mee samen te werken. 

Rick Waltmann
CEO Moodsense